26.06.2014

Dekoracje urodzinowego stołu dla chłopca / trzylatka


Urodziny trzylatka to poważna sprawa;)
Trzylatek ma już ulubioną postać z bajki, ulubione słodkości może nawet ulubiony kolor!
Nie mogło zabraknąć Tomka - wesołej ciuchci z bajki Thomas and friends, ponieważ to ulubieniec małego solenizanta.
Przygotowując dekorację postawiłam na błękit i czerwień jako kolory przewodnie, całość została dopełniona pozostałymi kolorami tęczy.


Każdy z gości otrzymał symboliczną przypinkę - na każdym kartoniku z wizerunkiem Tomka przykleiłam pasek taśmy dwustronnej, za jej pomocą goście mogli umieścić proporczyk na swojej bluzce/koszuli.


Zrobiłam też dekoracje na słomki ze znaczkiem ciuchci, dzieci chętnie popijały kompocik przez takie słomki.


Stół - biały obrus ładnie kontrastował z czerwono - niebieskim konfetti i serwetkami w tych samych kolorach.



Przestrzeń nad stołem zdobiły papierowe rozety i girlanda.



Postanowiłam zrezygnować z balonów, uznałam, iż zawieszone pod sufitem rozetki są wystarczającą dekoracją. Jedynie do fotela kochanego 3latka przyczepiliśmy kilka baloników z wymalowanymi "3".



Mniejsze - białe rozetki umieszczone zostały na bocznej ściance tarasu.


Przestrzeń nad stolikiem ze słodkościami została ozdobiona "kawałkiem nieba" - chmurkami z kroplami deszczu i kolorową tęczą.


Tort został przygotowany przez współautorkę Bloga - Paulę ( Nasi Współautorzy).
Wraz z mini balonikami i wizerunkiem lokomotywy wyglądał zjawiskowo!


Przepisy na wszystkie słodkości umieścimy niebawem na blogu...



Więcej zdjęć na moim drugim blogu 3 Urodziny Szymusia
Zapraszam:)

Jeszcze raz dziękujemy Ani i Pauli za pomoc:*
Pozdrawiamy:)

2 komentarze: