14.10.2013

Efektowne kruche babeczki z serkowym wypełnieniem


Urocze babeczki, które w ciągu 20 minut przygotowałam na wczorajszą uroczystość - chrzest Tosi.
Aby zaoszczędzić czasu, którego jak wiadomo przed uroczystościami tego typu jest zawsze za mało użyłam gotowych kruchych foremek. 

Składniki na krem (na około 16 babeczek kruchych):
  • 300 g serka kremowego (użyłam serka do serników)
  • 250 g miękkiego masła
  • 1 i 3/4 szklanki cukru pudru (użyłam mniej, aby masa była mniej słodka)
  • barwnik spożywczy (dodana ilość będzie miała wpływ na intensywność koloru)

Masło ubić mikserem do białości, następnie stopniowo dodawać cukier puder, cały czas miksując. 
W następnej kolejności również stopniowo dodawać serek kremowy i nadal miksować. 
Na końcu dodać barwnik spożywczy (zazwyczaj wystarczy niewielka ilość) i miksować do uzyskania jednolitej masy. 
Cały proces miksowania nie powinien być zbyt długi.
Gotową masę umieścić w lodówce w celu schłodzenia - czas - ok 1 godzina
Krem nałożyć do rękawa cukierniczego z ozdobną nasadką i udekorować  babeczki.
Ja na sam koniec posypałam je ozdobnymi perełkami w kolorze brudnego różu:)
 

Powyższe zdjęcie jest zapowiedzią posta, który ukaże się już w najbliższy piątek: "Dekoracja stołu na chrzest małej księżniczki", nie możecie tego przegapić!
Zapraszamy!

Zdjęcia: STUDIO 180 STOPNI

Pozdrawiam słodko: Asia i malutka Tosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz